Bleee…
Opowieść o Motylku wyrzuconym z Królestwa Motyli i skazanym na odsiadkę w autobusie na pętli przy ul.Kaczej. Historia o tym, że każdy z nas jest wyjątkowy i wartościowy. Muzyczny spektakl dla dzieci inspirowany musicalem Milosa Formana „Hair”, dużo w nim śpiewu, muzyki i tańca.
Wiktor, Daria, Antonio, Banderas i Mańka mieszkają w hippisowskim busie, jednak nigdzie nim nie jadą. Pomimo, iż są tam za karę, wcale nie chcą się stamtąd ruszać. Są na siebie skazani, ale nie umieją żyć razem, bo nie akceptują samych siebie. Uczy ich tego dopiero Paź Królowej. Pokazuje, że każdy z nich ma jakiś talent, że coś znaczy, że coś potrafi.
Normalny: 38 zł
Ulgowy: 34 zł
Grupowy: 30 zł
Realizatorzy:
Autor: Malina Prześluga
Reżyseria: Laura Słabińska
Scenografia: Marika Wojciechowska
Muzyka: Piotr Nazaruk
Choreografia: Jacek Gębura
Inspicjent: Hanna Grewling-Murawska
Premiera: 20.02.2016
Czas trwania: 50 min
Od lat: 6
Ble – Edyta Łukaszewicz -Lisowska
Paź Królowej – Krzysztof Grzęda
Daria, Motyl III – Grażyna Rutkowska-Kusa
Wiktor, Sędzia – Mariusz Wójtowicz
Mańka,Motyl lI – Marta Parfieniuk-Białowicz
Antonio,Motyl I – Andrzej Korkuz
Banderas, Motyl IV – Andrzej Słowik
Biedronka i Stonka – Panowie techniczni
Na spektaklu, który widziałam, bawili się oni świetnie, co czasem objawiało się zrachowaniami rodem bardziej z koncertu rockowego niż z teatru, ale akurat na tym przedstawieniu było to absolutnie na miejscu. I ja tam byłam, i świetnie się bawiłam.
Joanna Ostrowska, (Off) Broadway dla dzieci, teatralny.pl
(…) sfera muzyczna prezentuje tu bardzo artystycznie wysoki poziom. Kompozytor, Piotr Nazaruk, nawet w zakresie doboru instrumentów pozostał wierny tamtej epoce, dokonując przy tym ciekawych aranżacji klasyków tej miary co Beethoven czy Chopin (…).
Anita Nowak, Każda poczwara kryje motyla, teatrdlawas.pl
Deformacja, tak lubiana przez najmłodszych, pewna sztuczność gry i tańca synchronicznego bohaterów czy marginalna inscenizacja hippisowskiej rewolucji z głośną muzyką – to wszystko daje ciekawe obrazy, ale nie decyduje o całym klimacie przedstawienia. Widać jednak, że wśród tych wszystkich przemieszanych elementów każdy znajdzie w ,,Bleee…” Laury Słabińskiej coś, co mu pozwoli niezmieszanie wytrwać na pętli autobusowej przy ulicy Kaczej.
Aram Stern, Pomieszanie z poPĘTLAniem, „Menażeria”
Ble – Edyta Łukaszewicz -Lisowska
Paź Królowej – Krzysztof Grzęda
Daria, Motyl III – Grażyna Rutkowska-Kusa
Wiktor, Sędzia – Mariusz Wójtowicz
Mańka,Motyl lI – Marta Parfieniuk-Białowicz
Antonio,Motyl I – Andrzej Korkuz
Banderas, Motyl IV – Andrzej Słowik
Biedronka i Stonka – Panowie techniczni
Na spektaklu, który widziałam, bawili się oni świetnie, co czasem objawiało się zrachowaniami rodem bardziej z koncertu rockowego niż z teatru, ale akurat na tym przedstawieniu było to absolutnie na miejscu. I ja tam byłam, i świetnie się bawiłam.
Joanna Ostrowska, (Off) Broadway dla dzieci, teatralny.pl
(…) sfera muzyczna prezentuje tu bardzo artystycznie wysoki poziom. Kompozytor, Piotr Nazaruk, nawet w zakresie doboru instrumentów pozostał wierny tamtej epoce, dokonując przy tym ciekawych aranżacji klasyków tej miary co Beethoven czy Chopin (…).
Anita Nowak, Każda poczwara kryje motyla, teatrdlawas.pl
Deformacja, tak lubiana przez najmłodszych, pewna sztuczność gry i tańca synchronicznego bohaterów czy marginalna inscenizacja hippisowskiej rewolucji z głośną muzyką – to wszystko daje ciekawe obrazy, ale nie decyduje o całym klimacie przedstawienia. Widać jednak, że wśród tych wszystkich przemieszanych elementów każdy znajdzie w ,,Bleee…” Laury Słabińskiej coś, co mu pozwoli niezmieszanie wytrwać na pętli autobusowej przy ulicy Kaczej.
Aram Stern, Pomieszanie z poPĘTLAniem, „Menażeria”