Become Human
Jesteśmy blisko technologicznej rewolucji. Sztuczna Inteligencja, czy tego chcemy, czy nie już powstaje i oddziałuje na nasze życie.
Czy zastanawialiście się kiedyś, czy Sztuczna Inteligencja czuje swoje istnienie? „Czy androidy śnią o elektrycznych owcach?” Czy staną się równymi ludziom?
Po spektaklu będzie miała miejsce rozmowa na temat wykorzystanej w nim lalki. Widzowie dowiedzą się co nieco o technice animacji oraz poznają lalkarską nomenklaturę.
Nie obejdzie się oczywiście bez poruszenia tematyki spektaklu. Ta ostatnia zahaczy dyskretnie o kwestię uzależnienia dzieci i młodzieży od cyberprzestrzeni. Odbędzie się to za sprawą m.in. terapeutów Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju Osobistego REMEDISPRO.
Spektakl powstał w oparciu o przedstawienie dyplomowe Adriana Wilka na kierunku: „Choreografia” w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi.
Normalny: 38 zł
Ulgowy: 34 zł
Grupowy: 30 zł
Reżyseria i Dramaturgia: Adrian Wilk
Konstrukcja lalki: Krzysztof Parda, Dariusz Panas
Muzyka: Adrian Wilk – miksy na bazie: Elysian Quartet i QUOTIENT EMPIRIQUE
Opieka artystyczna: Zbigniew Lisowski
Data premiery: 15.10.2021
Czas trwania: 60 min
Od lat: 12
Marta Parfieniuk-Białowicz
Edyta Soboczyńska
Krzysztof Grzęda
Krzysztof Parda
Adrian Wilk
Sztuczna Inteligencja
Spektakl ten nie tylko porusza widza do wielu przemyśleń dotyczących roli sztucznej inteligencji w naszym obecnym życiu, nie tylko wypełnia marzenia o spotkaniu z obcą istotą, ale także skłania do wielu refleksji nad obecnością iluzji w naszej rzeczywistości. A klucz do odczytania ukryty jest w tytule.
Ilona Słojewska, Partytura na obraz i dźwięk, Dziennik Teatralny
Marta Parfieniuk-Białowicz
Edyta Soboczyńska
Krzysztof Grzęda
Krzysztof Parda
Adrian Wilk
Sztuczna Inteligencja
Spektakl ten nie tylko porusza widza do wielu przemyśleń dotyczących roli sztucznej inteligencji w naszym obecnym życiu, nie tylko wypełnia marzenia o spotkaniu z obcą istotą, ale także skłania do wielu refleksji nad obecnością iluzji w naszej rzeczywistości. A klucz do odczytania ukryty jest w tytule.
Ilona Słojewska, Partytura na obraz i dźwięk, Dziennik Teatralny